Kiderül ebből a rövid történetből, amely idén nyáron esett meg feleségem munkahelyén: Panaszkodott ő is a kollégákkal együtt, hogy nem tudja lehűteni a helységet a klíma, ami évek óta működik, de előző években jobban hűtött. Megkérdeztem, milyen a karbantartás? Azt a választ kaptam, amit már sokszor hallottam: minden évben jönnek a karbantartók, kiveszik a szűrőt, lemossák a csapnál, megfújkálják a gépet spray-vel, megtörlik és készen is vannak, kb 10 perc az egész. Ebből már tudtam, mi a baj, miért nincs elég hűvös. Sajnos, sok ilyen géppel találkozok. Ha Ön is ezt látta eddig, hogy ennyi a karbantartás, és úgy gondolja, ezt Ön is el tudja végezni, akkor azt mondom: teljesen igaza van. Ezt ügyes házi asszonyok, barkácsolást kedvelő urak is könnyen el tudják végezni! A klíma gyártók a használati utasításban leírják, sőt egyenesen javasolják is, hogy havonta egyszer vegyék ki a szűrőt, tisztítsák meg. Spray-t is vehet magának szinte bárhol. Miért is fizetne ki akár csak 8-10-12 ezer Forintot ezért a ‘munkáért’? De vissza a történethez: munkaidő után megnéztem a gépet. Jól gondoltam, a karbantartás hiánya miatt nem tudta lehűteni a helységet. Itt egy fotó arról, mit takarítottam ki a beltéri egységből.
Ez természetesen 10 percnél jóval tovább tartott, de megérte a munka! Feleségemen kívül senki nem tudta, hogy ott jártam, kértem, ne is mondja el. Csak figyeljen, mit mondanak másnap a kollégák! Szinte mindenki rögtön észrevette, mennyivel kellemesebb a klíma! Több fotót is láthat, mindet én készítettem takarítás előtt. Ön ezt ne várja meg! Hívjon bizalommal.
  • Mert személyes figyelmet kap, nem egy lesz a sok közül.
  • Mert személyesen engem hív, ezért én megyek, nem pedig küldök egy ismeretlen szerelőt.
  • Mert Minőségi-Alapos-Szakszerű munkát végzek.
Mert sokan ígérnek és végeznek is gyors és olcsó munkát. Sajnos túl sok olyan berendezéssel találkozok, amelyeken látszik, hogy gyorsan és olcsón szerelték fel, vagy tartanak karban...
Nem azért, mert ilyenkor olcsóbb. Inkább azért kedvezőek az őszi és tavaszi hónapok, mert belátható időn belül tudok menni. Nem érdemes megvárni az első melegebb napokat. Végeztesse el még tavasz előtt a karbantartást! Gondoljon arra, mennyire jó lesz majd nyugodtan elindítani a tiszta készüléket. Ne kapkodjunk tavasszal, vagy nyár elején!

Mindig az Ügyfél hosszútávú érdekét kerestem, legfontosabb célként a minőség javítását tűztem ki. Klímásként is ezzel a szemlélettel dolgozok, a legjobb megoldást keresem Megrendelőm részére, minden berendezésre úgy tekintek, mintha én is abban a helységben élnék, vagy dolgoznék. Bővebben >>

06-30/555-4114

klima@demenyklima.hu

www.demenyklima.hu